Un demagnesizatore hè un dispusitivu usatu per eliminà u magnetismu di residuale causata da a trasfurmazione meccanica. Genera linee di campu magneticu da un munzellu elettromagneticu è interferisce direttamente o indirettamente o indirettamente a pruprietà di u travagliu uriginale per ottene a demagnesizazione di u travagliu.
I demagnesizatori principale include demagnesizatori, 0C. Demagnetimidei di u quadru, Etc. I demagnerizatore principaranu ùn passavanu principalmente in a bocale à u mutore di travagliu attraversu a liniera di u magneticu.
U demagnesizatore hà bisognu à alternà currente per magnetizà a coil.
PARAMETRI TESTINA: A pruduzzione pò esse persunalizata secondu i bisogni d'utilizatori.
Scopa di l'applicazione: Avvisu addestariu per i prudutti magnetichi, travaglii magnetichi,
Caratteristiche di u produttu: Alta precisione, alta vitezza, Resiente di Campu bassu Magneticu, controllabilità forte, costu bassa.
PUNTU DI VENDE DI PRODUZIONE: A macchina demagnetizzazione a toia hè pensatu à traversu principiu principe elettromagneticu à ottimaissu a circuitu magneticu. Usa pienu d'onda d'onda di onda attuale, chì ùn hà interferenza à a griglia di u putere, pocu cunsumu d'alimentazione, è forte capacità anti-interferenza. U cuncettu di cuncepimentu hè basatu nantu à i requessi veri di a fabbrica, chì utilizanu un effettu di campu di gradientu, un bonu effettu per rigaluzione di paràmetri razzibili d'alta paràmpi è bona stabilità, è bona stabilità.